חשבונאות ופיננסים – GINIX

נעים להכיר,

חברת ג'יניקס מבית GH GROUP הינה חברת בוטיק המתמחה במתן שירותים חשבונאיים ופיננסיים לעסקים במגזר ה- SMB וחברות סטרטאפ. חשוב לנו להיות שותפים לדרך ולא רק נותני שירות ולכן בג'יניקס אנחנו מסתכלים בעיניים בוחנות גם על מה שנראה כמובן מאליו, תחום הכספים הוא תחום מורכב והשפעתו על העסק הינה רחבה ושורשית, מתשלום משכורות ועד למימון למטרות גדילה, מסיבה זו אנחנו מספקים ללקוחותינו ניהול פיננסי המורכב ממחקר מעמיק, ניתוח מדויק, תכנון וביצוע מקצועי, בקרה ושיפור מתמיד. במטרה להשיג הצלחה עסקית וחוסן פיננסי.

חדשנות וקדמה בעולם טכנולוגי

כצוות אנחנו מאמינים בניהול פיננסי טכנולוגי וחדשני “Always stay on top of your game” מסיבה זו אנחנו מקפידים לעבוד עם הטכנולוגיות הכי חדשניות בתחום.
אצלנו בג'יניקס תוכלו לבצע נהלת חשבונות חכמה ללא ניירת, שליחת החשבוניות שלכם תתבצע בצורה אוטומטית ומיידית באפליקציה ייעודית. אתם רק נכנסים, מצלמים, החשבונית משוייכת אוטומטית ואתם יכולים להיפטר מהניירת.
לאחר שהצוות שלנו בדק את תקינות הסיווג, החשבונית תיקלט במערכת ולכם תהיה שליטה מלאה על כל מה שקורה בעסק בזמן אמת. שקיפות מלאה ונגישות לנתונים, יכולת הפקת דוחות אוטומטיים ועוד.. במקום לחכות לדוח סוף חודש תוכלו לדעת בלייב מה תמונת המצב שלכם, ואיך לתכנן קדימה.

היעד שלנו

לספק לכם כלים יעילים, ידע מקצועי ותמונת נתונים מדוייקת, במטרה לקבל החלטות מושכלות, שליטה פיננסית, שיפור רווחיות והצלחה עסקית.

למה לבחור ב GINIX?

אצלנו בג'יניקס כל לקוח הוא משפחה, ההצלחה שלכם היא הצלחה שלנו ולכן אנחנו מחוייבים ללקוחותינו, מנהלי הכספים של ג'יניקס עוברים הכשרות מקצועיות תקופתיות ותמיד נמצאים בחזית הידע ועם הכלים המעודכנים בשוק על מנת לעשות את עבודתם בצורה מקצועית ועם מטרה אחת- הצלחה משותפת.

איך אנחנו יכולים לעזור לכם (פירוט השירותים):

1. CFO במיקור חוץ

ניהול כספים איכותי = שקט כלכלי = ביטחון עסקי, המאפשר מעוף וצמיחה של פעילות החברה.
ההגדרה של ניהול כספים היא "תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה של הפעולות הפיננסיות בעסק, ושל אופן השימוש בכספי העסק, תוך יישום והחלת עקרונות ניהוליים למשאבים הפיננסים של העסק."

בפועל המשמעות היא פנייה למנהל כספים חיצוני מקצועי ובעל ניסיון על מנת שיבחן את נתוני החברה, ביצועיה השונים ונקודות הכשל הפוטנציאליות שלה וימליץ באמצעות דוחות וליווי שוטף כיצד לנהוג על מנת לממש את הפוטנציאל הגלום בחברה בהתחשב במצב השוק.
לניהול כספים יש חלק משמעותי בדרך להצלחת הארגון, הוא מהווה אבן דרך מרכזית בראשית דרכה של כל חברה המעוניינת להימנע מטעויות דרמטיות ולמצות את מלוא הפוטנציאל העסקי שלה.

בתור מנהלי הכספים בחברה שלכם אנחנו נדאג להיות עם יד על הדופק בזמן אמת, נבצע בקרה תכופה ורציפה אודות ביצועי החברה, נבחן את רווחיות היחידות השונות בחברה, את צרכי החברה והאם הקצאת המשאבים מתבצעת בצורה היעילה ביותר ונחתור להימנעות מהוצאות מיותרות, נדע לזהות הטבות מס והזדמנויות פיננסיות וכתוצאה מכך נחתור יחד להשגת יעדים.
בנוסף לכך, בתפקידנו כמנהלי הכספים נלווה ונייעץ לכם המנכ"לים ולהנהלת החברה בכל סוגייה כלכלית באשר היא, שכן לכל דירקטוריון או חברה ישנן בעיות וסוגיות שונות בתחום והיתרון שבניצול הידע והנסיון הרבים של מנהל הכספים לקבלת ההחלטות הכי נכונות לחברה הינו ברור ובעל ערך מוסף שערכו לא ניתן לשעור.

לאיזה חברות/אירגונים השירות מתאים?

המשותף לחברת עתק מבוססת כמו גם לעסק בן יומו, הוא הצורך הבלתי נגמר בהתנהלות כלכלית בריאה ומתוכננת, כזו שתוכל לאפשר לעסק להמשיך ולקיים את פעילותו, ויותר מכך להקפיד על שיפור הרווחיות, השגת שליטה פיננסית, זיהוי כשלים מערכתיים בזמן וגיבוש אסטרטגיה ויעדים ברי השגה.
שירות ה CFO במיקור חוץ יכול להתאים לחברות קטנות המעוניינות לקבל ליווי בתחום הכספים מבלי לגייס למשרה מלאה או זקוקות לליווי תקופתי זמני וגם לחברות ענק עם וותק הזקוקות לליווי בתהליכים בהם אין להם את כוח האדם או הניסיון הנדרש כגון תהליכי הנפקה, בדיקות נאותות לקראת מיזוג או רכישה, בחינה והטמעה של מערכות חדשות ועוד.

2. הנהלת חשבונות במיקור חוץ

בג'יניקס אנחנו מקפידים על שירות הנהלת חשבונות מקצועי, איכותי ומפוקח באופן שוטף על ידי רואה חשבון, אנחנו חיים ונושמים את הארגון שלך כאילו היה שלנו, מזהים את הצרכים האמיתיים שלו ולוקחים על עצמנו את ההתעסקות בבירוקרטיה המסורבלת במטרה להעניק לך את השקט הנפשי הדרוש לניהול האירגון ואיתור הזדמנויות צמיחה ופיתוח.
חשוב לנו לשמור על שקיפות מלאה ותקשורת בריאה על מנת שתוכל להבין בפשטות ובזמן אמת מה קורה באירגון ולהיות בטוח שהכל מנוהל בצורה ובאופן שיאפשר לך לנהל את באירגון שלך בשלווה.

צוות הנהלת החשבונות של ג'יניקס נבחר בקפידה לאחר סדרת ראיונות ומיונים, כל אחד ואחת מנוסה, מקצועי ומחוייב להצלחת הארגון שלך.
במסגרת העבודה המשותפת, אנחנו נתאים לך את האוטוריטה המקצועית הטובה ביותר, נסייע בהטמעתם בארגון ובהכשרתם המקצועית, כך שיתאימו במדויק לצרכי הארגון והפעילות של מחלקת הנהלת החשבונות.
צוות הנהלת החשבונות כפוף להנהלת הארגון, אך נתמך ועובר הכשרות תקופתיות, כל העת, על ידי ג'יניקס, באופן הזה אנחנו מבטיחים כי הצוות המקצועי נמצא תמיד בחזית הידע, ללא צורך לדאוג לניהול ולפיתוח המקצועי של העובדים.

שרותי הנהלת החשבונות במיקור חוץ של ג'יניקס מתאימים לחברות בכל הגדלים ובכל שלבי ההתפתחות, מחברות סטרטאפ ועד לארגונים מבוססים.
ניהול מקצועי של דוחות כספיים מדויקים יספק מידע אמין בנודע למצבו הפיננסי של הארגון ונתונים עדכניים לטובת המאזן ודוח רווח והפסד כמו גם ישקף את השינויים הפיננסיים ותזרימי המזומנים של הארגון. החשיבות עצומה לא רק בשל יכולת קריאת נתונים נוחה ויעילה המשפרת את יכולות הניהול של האירגון,
אלא גם בשל היכולת לבצע מעקב מתמשך, בקרה, הסקת מסקנות איכותית וקבלת החלטות ניהוליות מושכלות לגבי עתיד הארגון.

פרוייקטים

לעיתים עולים באירגון מקרים בהם על מחלקת הכספים להתמודד עם פרוייקטים שאינם בתחום הפעילות הרגיל שלה, או עומסים מיוחדים בתקופות גדילה או התפתחות, לא פעם להחלטות שמתקבלות בתקופות אלו יש השלכות כלכליות מרחיקות לכת על פעילות ושווי החברה.
שירותי הפרוייקטים הייחודיים של ג'יניקס מספקים את המענה האולטימטיבי לאירגונים בעלי מחלקת כספים פנימית הזקוקים לסיוע זמני בקידום מטלות מיוחדות או בתקופה של מחסור בכוח אדם.
בין אם אתם זקוקים להחלפה של מנהלת לתקופה של חופשת הורות או תקופת מילואים ארוכה, כניסה לתהליך חשבונאי מורכב המחייב תגבור, הטמעת מערכת חדשה או ניסיון מקצועי המצריך תמיכה של גוף מקצועי בעל הידע והניסיון- אנחנו כאן בשבילכם.
יש לנו את היכולת והניסיון להתמודד בהצלחה עם פרוייקטים כאלו כולל ניהול כלכלי, תכנון ובקרה על שלבי הביצוע עד ליישום מלא ומקסום הערך לאירגון.

פרוייקטים לדוגמא בהם לקחנו חלק:

  1. ליווי בתהליך הנפקה.
  2. ליווי חשבונאי בתהליך מיזוג לרבות איחוד הנתונים הכספיים במערכת המידע וייצוג מול רשויות המס.
  3. בחינת מערכות המידע באירגון, הצגת החלופות האפשריות, בחירת מערכת המידע האופטימלית וליווי
    בהטמעתה.
  4. בדיקות נאותות בחברות סטרטאפ עבור משקיעים פוטנצייאלים.
  5. בניית דוחות דאשבורדים פיננסיים ותפעוליים על בסיס הנתונים הכספיים באירגון.
  6. ליווי חשבותי תקופתי בעת החלפת מערך הכספים באירגון.
  7. טיפול בסוגיות מול רשויות המס, לדוגמא: חובות מסופקים ואבודים.
  8. ליווי כלכלי ועסקי של רכישת חברה או פעילות.
  9. בניית תכנית תגמול לעובדים על בסיס יעדים אסטרטגיים.
  10. בניית תכנית עבודה רב שנתית.
  11. ליווי תהליכי מימון מול בנקים וקרנות למימון פרוייקטים גדולים.
  12. בחינת כדאיות פרוייקט ומשך תקופת החזר של ROI.

4. בדיקת נאותות והערכת שווי

בעולם העסקים, ההשקעות והפיננסים, בדיקת נאותות והערכת שווי הינם תהליכים שגרתיים למדי.
לקראת שיתופי פעולה משמעותיים, כמו רכישות או השקעות, משקיעים מחפשים אחר כלים שיאפשרו להם להיכנס אל העסקה בעיניים פקוחות.

בדיקת נאותות

בדיקת נאותות יסודית היא אחד הכלים החשובים והאמינים ביותר לבחינת כדאיות השקעה. כל מטרתה היא להקנות למשקיע הפוטנציאלי הבנה מעמיקה של מצבה הפיננסי, העסקי והמשפטי של החברה, הסיכונים, הסיכויים ואומדן התועלות העסקיות הגלומות בביצוע עסקה פיננסית, השקעה פוטנציאלית או רכישה ובכך להטות את הכף ולהשפיע על קבלת החלטותיו.

בבדיקת נאותות מקיפה תתבצע סקירה של הרשומות הפיננסיות, ניתוח הערך הכולל של הארגון, בקירה של הכנסות ורווחים, מתחרים ותעשייה, הנהלה ובעלי מניות, סיכונים ארוכי וקצרי טווח ועוד.
הצוות המנצח של GINIX מלווה לקוחות מכל המגזרים בהחלטות הפיננסיות המשמעותיות ביותר כבר למעלה מעשור. המומחים שלנו מעמידים לרשותכם ניסיון רב שנים, עם יחס אישי בגובה העיניים ומחויבות בלתי מתפשרת למצוינות. חשוב לנו להנגיש עבורכם ידע מקצועי רחב ולסייע לכם לקבל החלטות מושכלות.
נשמח לסייע גם לארגון שלך לקראת בדיקת נאותות ובכל צעד משמעותי אחר בתחום הפיננסי.

הערכת שווי

ישנן מגוון סיבות לביצוע הערכת שווי, העיקריות שבהן לצורך ביצוע השקעות, מכירה או קנייה של מניות, הערכה לפני מיזוג ורכישת חברות, תביעות משפטיות ודיווח לרשויות המס.
הערכת שווי הינה פעולה מורכבת הדורשת ניסיון וידע פורמאלי רחב בתחום, חשיבות הדיוק והמחקר המקיף ומעמיק בעת הערכת שווי הינה קריטית, בין אם מדובר בחברה, נכסים פיננסיים מוחשיים כמו אופציות, מניות או ניירות ערך ובין אם מדובר בהערכת שווים של נכסים פיננסיים לא מוחשיים כגון פטנטים או סימן מסחרי.
לצד החישובים והשימוש בנוסחאות נדרשת הערכת תחזית הפעילות של החברה – ולשם כך נדרשת מיומנות רבה המחייבת בדיקות מעמיקות אותן יש לתקף והבנה עסקית רחבה.

המומחים של GINIX מבצעים הערכות שווי מקצועיות ומקיפות, המתבססות על מודל היוון תזרימי המזומנים (D.C.F) שהרי הוא מודל ההערכה הנפוץ ביותר כיום, הן בפרקטיקה המקצועית והן בפסיקה (פס”ד עצמון). כך שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי מדובר בעבודה מקצועית, איכותית ויסודית ברמה הגבוהה ביותר כזאת שתסייע לכם בבדיקת כדאיות העסקה.

ginix
דילוג לתוכן