דיני עבודה

החטיבה המשפטית של GH פועלת בכל תחומי דיני העבודה בישראל ומספקת ליווי, ייעוץ וייצוג משפטי מקצועי לעובדים ומעסיקים בתחומים שונים.

כל חברה או ארגון בסדרי גודל משתנים, המעסיק עובדים, חשוף במועד כזה או אחר לסכסוכי עבודה ואף לתביעות משפטיות. במקרים רבים נראה כי טעויות שנגרמו מתום לב או מאי ידיעת החוק, עלולות להוביל לתוצאות חמורות כגון: הלנת שכר, הפרת זכויות כמו שוויון הזדמנויות בעבודה, חובת שימוע ושכר מינימום.

ליווי משפטי מקצועי של החטיבה המשפטית של GH תחסוך מהלקוח – עובד או מעסיק, הרבה מאוד זמן יקר ומשאבים. הצוות המשפטי המקצועי של GH יסדיר את הפן המשפטי הנוגע לחוקי ודיני עבודה בארגון ויעמוד לרשות הלקוח בייעוץ שוטף בכל הקשור להעסקת עובדים, יערוך הסכמי עבודה ברורים ואיכותיים שיסדירו את היחסים הפנים- ארגוניים בארגון, יפתור מצבים של סכסוכי עבודה וחילוקי דעות, שעלולים להתפתח ולהוביל לבעיות משפטיות של ממש ובמקרה הצורך גם ייצג את הלקוח בבית הדין לעבודה.

החטיבה המשפטית ב-GH מטפלת בכל הסעיפים הנכללים תחת תחום דיני העבודה בישראל, לרבות הסדרת מערכות היחסים בין עובד ומעביד, הסדרת מערכות היחסים בין ארגון עובדים או התאגדות לבין המעסיק, בחינת חוזי העסקה של בכירים, העסקת עובדים בארץ ובחו”ל, ייצוג בבתי הדין לעבודה, לרבות הגשת בקשות לצווי מניעה, קבלת פיצויים וזכויות עובד בהליכי גישור ופישור, גישור ופתרון סכסוכי עבודה, ייעוץ וייצוג מעסיקים בערכאות שונות בבתי הדין לעבודה, ייצוג נשים בהריון במשרד הכלכלה ועוד.

הליווי המקצועי של GH מספק ללקוחות שקט נפשי בכל הקשור להעסקת עובדים בהתאם לחוקי העבודה. אנו דואגים שהארגונים אותם אנו מלווים מעודכנים בכל העדכונים הרגולטריים בתחום ופועלים על פיהם וכך מאפשרים להם התנהלות תקינה ומיקוד בפעילות העסקית של הארגון.

לשיחה עם מומחה GH
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
דילוג לתוכן