ניהול כספים במיקור חוץ, לייעל את העסק ולחסוך תוך כדי

מאמרים נוספים

אם נסתכל על יתרונות משבר הקורונה, נוכל לראות כי המשבר העניק לעסקים הזדמנות לבחון את מצב הכספים של העסק ולהתייעל. ניהול כספים במיקור חוץ, הוא אחד הדרכים להשפיע על מצב העסק ועתידו לטובה.

חברה שבוחרת לא לעבוד עם מנהל כספים מאבדת בהדרגה שליטה על הפעילות שלה ומתנהלת כמו בעל רכב המזניח את תחזוקת הרכב, ובכך מאיץ את תהליך הבלאי שלו. אם החברה לא עושה בדק בית אחת לחודש היא עלולה להמשיך לנסוע במשך חודשים על אדים עד שהיא מגלה זאת היא כבר נמצאת בנקודת האל חזור ועלולה לספוג נזקים, שהיא תתקשה מאוד להתאושש מהם.

אז מה עושה מנהל הכספים בפועל?

תפקידו של מנהל הכספים מתמקד בטיפול בכל הנושאים הכספיים: מסגרות אשראי בבנקים, תזרים מזומנים פנוי, אשראי מספקים, יצירה והצגת דוחות סטטוס למנהלי החברה וכו' . דוחות אלו, שמטרתם הינו שיקוף תמונה עדכנית וברורה של מצב החברה, עוזרים לבעלי החברה לקבל החלטות מושכלות המביאות לשיפור הרווחיות.

מה עם רואה החשבון של החברה, הוא יכול לדאוג לזה?

הדוחות הכספיים שמכין רואה החשבון הם דוחות חשבונאיים ולא דוחות כלכליים, והם מוגשים בדרך כלל במחצית השנייה של השנה העוקבת, חודשים רבים אחרי שהם יכולים להשפיע על תוצאות הפעילות של אותה שנה.
דוחות ניהוליים מוגשים למנהלי החברה מדי חודש במהלך השנה על מנת לאפשר לחברה לבצע באופן שוטף אופטימיזציה לפעילותה ולכן הפתרון הנכון ביותר עבור חברות שלא צריכות להעסיק מנהל כספים במשרה מלאה הוא להיעזר בניהול כספים במיקור חוץ.

למי מתאים שירות ניהול כספים במיקור חוץ?

ניהול כספים במיקור חוץ מתאים לכל חברה שאיננה זקוקה למנהל כספים במשרה מלאה. לדוגמא סטרטאפים בתחילת דרכם, חברות בצמיחה ובעלי חברות שקמים בבוקר ומרגישים שמשהו בניהול הפיננסי של העסק לוקה בחסר. חברות כאלה כמעט תמיד חייבות הגדלה של מקורות המימון על מנת שיוכלו להמשיך את פעילותו של העסק וכשהמנכ״ל שועט קדימה מבלי לדאוג למקורות אשראי, החסר מורגש בחשבון הבנק ובעל העסק מתחיל לעבוד בשביל לספק לבנק את תזרים המזומנים ולא כדי להגדיל את הרווחים.

גם בעל עסק שעובד חזק ומוכר בהיקפים גדולים יכול למצוא את עצמו חנוק מול הבנק, הוא עובד קשה אך מרגיש שהוא לא ממצה את הפוטנציאל האמיתי של החברה ולא מבין כיצד ייתכן שהוא לא עומד ביתרות זכות בבנק.

הקמנו את חברת GiNiX במטרה ללוות עסקים הזקוקים לכך, אנחנו מציעים את כל השירותים להם זקוק העסק, החל מגיוס אשראי מבנקים ומגופים חוץ בנקאיים, דרך ניהול כספים וחשבות במיקור חוץ, ליווי מכירת חברה וסיוע באיתור משקיעים ובניהול מו״מ.

אנחנו נמצאים בתחום מעל עשור, עבדנו מול מאות חברות וגדלנו יחד איתן, היום אנחנו מיומנים בשלב הכניסה לעסק חדש, לומדים וחוקרים כל סנטימטר בעסק בתוך זמן קצר, ומתחילים בעבודה מהר מאוד, המומחים שלנו מזהים נקודות תורפה מבעוד מועד, ויודעים כיצד לנהל את כספי העסק בצורה חכמה המתאימה לענף ולתחום בו הוא פועל. הניסיון הזה מאפשר לנו לבנות עבור כל עסק מודל רווח מרכזי אידיאלי, שעוזר לצורך קבלת החלטות שיובילו את העסק לצמיחה ורווחים.
לצד הניסיון שלנו ישנה כמובן גם ההיכרות רבת השנים שלנו עם אנשי מפתח בכל הבנקים. לאורך השנים רכשנו את אמונם ולמדנו לעבוד מולם. האמון ההדדי שנוצר בינינו מאפשר לנו לסייע לחברות לקבל אשראי מהבנקים במצבים בהם הלקוח כנראה לא היה מקבל אם היה מנסה לבדו.

אנחנו מביאים לשולחן שנים של ניסיון בתחום ניהול הכספים ומלווים את לקוחותינו כתף אל כתף בדרך לצמיחה ורווחים.
בין אם אתם עסק קטן שצריך מנהל כספים למספר שעות בודדות בחודש ובין אם אתם עסק גדול יותר הזקוק לייעול או חברה עם מערך ניהול כספים עמוס הזקוק לתמיכה וקידום פרויקט בתחום, אני מזמין אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום ולקבל שירות המותאם במיוחד לצרכים שלכם.

דילוג לתוכן