הנהלת חשבונות

קבוצת G&H מספקת שירותי בניית מערכי כספים לחברות וארגונים לצורך שיפור מערכי העבודה ולהתייעלות כלכלית שתוביל לשיפור הכנסות החברה.

במסגרת העבודה המשותפת, מומחי GH מסייעים לארגון בבחירת וגיוס מנהלי חשבונות מן השורה הראשונה, מסייעים בהטמעתם בארגון ובהכשרתם המקצועית, כך שתתאים במדויק לצרכי הארגון והפעילות של מחלקת הנהלת החשבונות.

צוות הנהלת החשבונות כפוף להנהלת הארגון, אך נתמך ועובר הכשרות תקופתיות, כל העת, על ידי קבוצת GH. באופן הזה מבטיח הארגון כי הצוות המקצועי נמצא תמיד בחזית הידע, ללא צורך לדאוג לניהול ולפיתוח המקצועי של העובדים.

לאחר הטמעת מנהלי החשבונות בארגון, מומחי GH מנחים ומעשירים את מנהלי החשבונות כל ידי הקניית שיטות עבודה איכותיות, דרכים להתייעלות וכלים פרקטיים, שישמשו אותם ליצירת שגרת עבודה מקצועית, מאורגנת ורווחית יותר עבור הארגון.

ניהול מקצועי שלדוחות כספיים מדויקים, יוכל לספק מידע אמין ואחראי בנוגע למצבו הפיננסי של הארגון, בסוף כל תקופה חשבונאית – שנת כספים, חצי שנה או רבעון, ויספק נתונים עדכניים לטובת המאזן, דוח הרווח וההפסד, וישקף את  השינויים הפיננסיים ואת תזרימי המזומנים של הארגון.

החשיבות הינה עצומה, לא רק בשל יכולת קריאת הנתונים הנוחה והיעילה, שמשליכה על יעילות הניהול  אלא גם בשל היכולת לבצע מעקב מתמשך, בקרה, הסקת מסקנות איכותית וקבלת החלטות ניהוליות מושכלות, על סמך הנתונים. צבירת מידע איכותי בצורה יעילה, יאפשר למחלקת הנהלת החשבונות בארגון לספק דוחות אמינים ואיכותיים, שישפיעו על ההחלטות והמכריעות של ההנהלה בנוגע לבחירת הצעדים הבאים.

תהליכי העבודה שיושרשו בארגון, יותאמו אישית לצרכיו ולאופייו של הארגון ויכללו בין היתר: ניהול חשבונות שוטף עד מאזן, מאזני בוחן ודוחות רווח-והפסד על בסיס חודשי, רבעוני ושנתי, דיווחים שוטפים לרשויות מס ערך מוסף, מס הכנסה וביטוח לאומי, דוחות חודשיים למוסדות, ביצוע תשלומים, גביה וכיו”ב.

לשיחה עם מומחה GH
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
דילוג לתוכן